Heb je de trampoline van jouw dromen gevonden? Dan doorloop je het hele check-out proces bij Wehkamp zoals je altijd doet. Bij het afrekenen zie je dan de optie achteraf betalen. Dit verloopt via betaalservice Tinka en Tinka checkt meteen of je hier gebruik van kunt maken. Achteraf betalen is echter niet altijd mogelijk. Zo worden nieuwe klanten vaak gevraagd om een eerste bestelling meteen te betalen. Bij een volgende aankoop kan AfterPay dan vaak wel. Zo worden de meest retournerende klanten ook uitgesloten van achteraf betalen om nodeloos heen en weer sturen te voorkomen. Ten slotte is het ook mogelijk dat achteraf betalen tijdelijk uitgeschakeld wordt bij het vermoeden dat iemand anders op jouw account tracht in te loggen.
Kies je ervoor om jouw trampoline via AfterPay te betalen? Dan is het goede nieuws dat er geen kostenplaatje is. Wehkamp en Tinka rekenen immers geen extra kosten aan om gebruik te maken van achteraf betalen. Het enige dat jij hoeft te doen is binnen de 14 dagen de volledige factuur betalen. Deze betaling kan je via Tinka doorvoeren door middel van iDeal, ApplePay, een cadeaukaart of met een kredietkaart. Retourneer je binnen die 14 dagen? Dan betaal je enkel de artikelen die je van plan bent te houden. Ben je tot de conclusie gekomen dat je bent vergeten binnen de 14 dagen te betalen? Dan kan je best zo snel mogelijk contact opnemen met Tinka om extra kosten te voorkomen. Jouw openstaande facturen bij achteraf betalen kan je terugvinden via Mijn Wehkamp of je kunt ook de Tinka-app raadplegen.
Wil je graag een trampoline aankopen maar is een trampoline via AfterPay niet wat je zoekt? Dan kan je ook nog kiezen voor de optie gespreid betalen. Je kunt meteen bij de betaalmogelijkheden van de kassa zien of gespreid betalen mogelijk is voor jou. Is dit het geval? Dan verloopt de aanvraag en de betaling ook via de betaalservice Tinka. De daaropvolgende betalingen zullen via jouw persoonlijke account op de website van Tinka of via de Tinka-app verlopen. Een mogelijke reden waarom je niet kunt kiezen voor gespreid betalen is omdat je een nieuwe klant bent of omdat je kampt met een verregaande betalingsachterstand.
Kies je ervoor om jouw trampoline gespreid te betalen? Dan zijn er nog wel enkele zaken die handig zijn om te weten. Zo komen er bij gespreid betalen wel enkele rentekosten bij. Dit dus in tegenstelling tot een trampoline via AfterPay. Die rentekosten kan je via de Tinka-app meteen raadplegen en krijg je ook bij betaling te zien. Zo kom je nooit voor een onaangename verrassing te staan. Daarnaast betaal je bij gespreid betalen het volledige bedrag terug in maandelijkse aflossingen. Die aflossingen kan je zelf aanpassen qua hoogte in de Tinka-app of via jouw profiel op de website van Tinka. Je hebt zelf volledig de controle over wat het bedrag is dat je maandelijks aan jouw trampoline kunt uitgeven of uit wilt geven. Het enige waar je op moet letten is dat je per maand ten minste 2% van het krediet af moet lossen en je ook ten minste 8 euro moet vereffenen per maand. Wil je na een financiële meevaller alles meteen aflossen? Ook dat is natuurlijk mogelijk
Hier vind je veelgestelde vragen. Heb je na het lezen van deze pagina nog steeds vragen? Neem dan contact met ons op!